3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: Documentaţia de atribuire şi Caietul de sarcini se pun la dispoziţia oricărei persoane interesate, care a depus o cerere la Registratura Primăriei Municipiului Craiova, cu sediul în Municipiul Craiova, str. A. I. Cuza nr. 1, judeţul Dolj, sau o solicitare în format electronic la adresa de e-mail consiliulocal@primariacraiova.ro .
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul autorităţii contractante de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Documentaţia de atribuire, inclusiv Caietul de sarcini se pot ridica de la sediul Primăriei Municipiului Craiova din str. A. I. Cuza nr. 1, Serviciul Patrimoniu, cu prezentarea xerocopiei cererii înregistrate la Registratura Primăriei Municipiului Craiova sau au depus o solicitare în format electronic la adresa de e-mail consiliulocal@primariacraiova.ro.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea documentaţiei, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ: costul unui exemplar al documentaţiei de atribuire inclusiv caietul de sarcini este 100 lei.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 05.06.2025, ora 16:00.
4.1 Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.06.2025, ora 11:00.
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: sediul Primăriei Municipiului Craiova din Craiova, str. A. I. Cuza nr. 1, la registratura Primăriei.
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 (unu).
În acest mod putem face ca paginile noastre web să fie mai ușor de utilizat, le putem îmbunătăți continuu și putem afișa oferte și anunțuri care vă sunt potrivite. Continuarea utilizării paginii web reprezintă acordul dvs. pentru folosirea modulelor cookie, cu excepția cookie-urilor pentru produsele de marketing Google.