Primăria si consiliul local Craiova
  • Acasa Comunicate
    Criterii de participare pentru Târgul de Crăciun Craiova 2024

Servicii On-line

Servicii On-line

Consultare publica

Consultare publica

Achiziții publice

Achiziții publice

Alegeri 2024

Alegeri 2024

Telefonul Cetateanului

Telefonul Cetateanului

Acte utile

Acte utile

Criterii de participare pentru Târgul de Crăciun Craiova 2024

  CRITERII DE PARTICIPARE PENTRU TÂRGUL DE CRĂCIUN CRAIOVA 2024

Pentru comerț stradal în căsuțe/truckuri,

în perioada 15 noiembrie 2024 – 05 ianuarie 2025

  

Perioada de desfășurare: 15.11.2024 - 05.01.2025

Perioada de înscriere: până pe data de 16.09.2024

Locații de desfășurare – zona centrală a municipiului Craiova

Adresă înscriere: Registratura Primăriei Craiova – str. Târgului nr. 26

Adresa email înscriere: [email protected]

                                      [email protected]

cu mențiunea Solicitare înscriere la Târgul de Crăciun Craiova 2024.

  • Solicitarea de înscriere pentru Târgul de Crăciun Craiova 2024 poate fi trimisă și prin intermediul platformei eportal.primariacraiova.ro
  • Tema principală a Târgului de Crăciun Craiova 2024 este inspirată de povestea Frumoasa și Bestia, dar, în același timp, fiecare piațetă va avea un alt concept – cum ar fi Războiul stelelor sau Satul lui Moș Crăciun, astfel că și butaforia și decorațiunile luminoase vor fi realizate în tema respectivă.

Termenul maxim de comunicare către agenții economici validați de către comisia de selecție: 07.10.2024 (se va comunica telefonic și electronic). Secretarul comisiei de selecție va comunica electronic și va contacta telefonic agenții economici acceptați, pentru confirmarea participării la târg.

Perioada de plată a taxelor aferente participării la târg pentru agenții economici validați de către comisia de selecție - 01.11-11.11.2024.

Informații suplimentare: Serviciul Imagine.

Telefon: 0251.419.152/0251.416.235, interior 360.

Persoanele care doresc să participe, ca expozant/comerciant, la zona/zonele de comerț stradal din perioada sărbătorilor de iarnă Craiova 2024 pot fi entități juridice, precum: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Neguvernamentale, precum și persoane fizice (pentru produsele realizate de meșteri populari, pentru produsele alimentare primare).

Înscrierea se realizează prin completarea unui singur formular de înscriere – vezi mai jos (atât pentru persoane fizice, cât și pentru entități juridice), în forma transmisă public de către autoritatea publică locală și prin transmiterea tuturor documentelor solicitate de către autoritate.

Înscrierea entităților juridice (SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Organizații Non-guvernamentale) sau persoanelor fizice, după caz, se realizează pentru ocuparea unui singur loc/spațiu de expunere și comercializare, niciuna dintre entitățile enumerate mai sus neavând posibilitatea de a solicita mai multe locuri/căsuțe/truckuri pentru același tip de produs comercializat.

Autoritatea locală va comunica comercianților selectați pentru Târgul de Crăciun 2024,  logo-ul evenimentului care va putea apare pe ambalajele produselor pe care le comercializează (vezi mai jos modele – simulări). Logo-ul va fi pus la dispoziție de către autoritatea locală în format vectorial, imediat după finalizarea procedurii de selecție a agenţilor economici și poate fi imprimat monocrom (personalizare 1 culoare 1 poziție)  sau policromie pe orice fel de ambalaj, precum pungi/plase, pahare, cutii, meniuri etc., în funcție de disponibilitatea fiecărui comerciant.

Începând cu ediția 2024 a Târgului de Crăciun Craiova, folosirea logo-ului pe ambalajele produselor comercializate este obligatorie.

Acte și informații necesare înscrierii și obținerii Acordului pentru ocuparea temporară a domeniului public:

  • Cerere-tip pentru acordul de ocupare temporară a domeniului public

Expozantul va menționa în cerere:

  1. tipul de căsuță solicitată, pusă la dispoziție de autoritate (dimensiunea 2,5 x 2 m, 3 x 2 m sau 4 x 2,5 m)
  2. tipul de produse comercializate /activități desfășurate (alimentare / nealimentare / ateliere de creație).

Produsele comercializate vor fi în conformitate cu produsele menționate în regulament, în anunțul denumit ,,Tipuri de Produse comercializate”. Este obligatorie încadrarea acestor produse într-una din categoriile menționate în anunțul denumit ,,Categorii de produse și servicii;

  1. tipul de ambalaj/ambalaje personalizate;
  2. lista cu tipul și numărul de receptori, puterea instalată a fiecăruia, precum și numărul de ore de funcționare, în vederea calculării consumului de energie electrică pentru agenții economici cu activitate de alimentație publică;
  3. opțiunea de racord la rețeaua publică de alimentare cu apă potabilă, în vederea calculării consumului de apă pentru agenții economici cu activitate de alimentație publică;
  4. date de contact: număr de telefon, adresă poștală și adresă email.
  • Copie CI a administratorului societăţii comerciale/împuternicit al administratorului/ copie CI a producătorului ori membru înscris în certificatul de producător al titularului;
  • Împuternicire (după caz);
  • Copie după Certificatul de Înregistrare la Registrul Comerțului (pentru persoane juridice și PFA ) sau Certificatul Înregistrare Fiscală (pentru asociații, fundații) sau Certificat de Producător, în cazul producătorilor, vizat pe anul 2024;
  • Copie după Certificatul Sanitar-Veterinar emis de către Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor pentru agenții economici cu alimentație publică, valabil pentru punctul de lucru declarat în certificatul constatator şi pentru toate produsele alimentare comercializate;
  • Copie după Certificatul Constatator care să conţină codul CAEN al activității ce urmează să fie desfășurată în cadrul evenimentului;
  • Statutul Asociației / ONG-ului din care să reiasă că scopul și obiectivele acesteia corespund cu activitatea declarată în formularul de înscriere;
  • Carnet de meșteșugar/Atestat de producător pentru persoanele fizice, care doresc să participe cu produse alimentare. La dosarul de înscriere se va depune Atestatul de Producător, care va permite comercializarea doar de alimente primare de tipul fructe, legume, nuci, alune, castane etc., produse în gospodăria proprie. Nu vor fi înscrise persoanele fizice care vor dori să participe cu produse procesate (de ex.: miere) fără a prezenta un Document de Înregistrare emis de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor;
  • Fotografii relevante cu standul/căsuța/truckul și produsele, de preferat fotografii de la evenimente similare (cu enumerarea evenimentelor la care au mai participat).

Menționăm că toate documentele și informațiile de mai sus sunt obligatoriu de transmis către Autoritatea Locală.

           Comisia de Selecție poate decide descalificarea comercianților:

- dacă se constată fals în declarații (de exemplu, însușirea de fotografii ale altor expozanți, declarații false privind procesul de producție, neconcordanțe grave în documentele depuse);

- dacă aceștia au avut restanțe de plată către Primăria Craiova, în anii precedenți;

- dacă au fost sancţionaţi pentru abateri grave constatate de către instituţiile de control abilitate (de tipul: DSP, DSV, ANPC etc.).

Pentru a evita marcarea email-urilor ca spam de către filtrele primăriei, vă rugăm ca dimensiunea acestora să nu depășească 20 Mb. sau să urcați întregul conținut pe platforma de transfer wetransfer.com.

Sunt acceptate în fața căsuțelor din zona de food & drink, doar mese înalte, cu picior sau butoaie de lemn pentru servire – vă rugăm să transmiteți foto relevante pentru acestea.

          Comisia de Selecție își rezervă dreptul de a accepta un expozant pentru comerțul stradal din perioada sărbătorilor de iarnă, doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia. În funcție de specificul evenimentului, de posibilitățile de organizare și de numărul aplicanților ce doresc să comercializeze același tip de produse, comisia își rezervă dreptul de a selecta doar un anumit număr de expozanți din fiecare categorie, astfel încât să poată oferi publicului o gamă de produse cât mai diversificată și de o calitate superioară.

Având în vedere valorile promovate de Primăria Craiova și din dorința de a oferi publicului o gamă de produse diversificată și de calitate ridicată, al căror prim caracter este reprezentat de unicitate și originalitate, expozanții care se încadrează în categoria producător vor avea întâietate față de categoria comerciant (atât pentru produsele alimentare, cât și pentru cele nealimentare).

          Autoritatea locală va întocmi la finalul evenimentului fișe de evaluare ale expozanților care vor avea în vedere Criteriile de analiză și selecție și de care se va ține cont în selecțiile evenimentelor viitoare.

Criteriile de analiză și selecție vor ține cont de:

- Originalitatea și unicitatea produselor;

- Gradul de inovație și creativitate al produselor comercializate;

- Materialele și tehnica folosite în realizarea produselor;

- Autenticitatea și apartenența la un anumit domeniu sau zonă geografică;

- Analiza prezentării standului/căsuței/truckului din cadrul unui alt eveniment de aceeași anvergură;

- Analiza activității aplicantului într-un alt eveniment organizat la Craiova (dacă a mai participat);

- Modul de prezentare al produselor – modul de ambalare/împachetare al produsului, modul de oferire al produsului către client: expozantul oferă clientului ambalaje personalizate cu logo-ul evenimentului/orașului (trimis de către autoritatea locală) și/sau produse/ambalaje personalizate cu obiective din Craiova;

- Statutul aplicantului: producător sau comerciant;

- Experiența comerciantului în domeniul alimentar;

- Prezentarea unor certificate de conformitate, de calitate sau garanție;

- Posibilitatea de a achita cu cardul (POS).

Pentru produsele alimentare preparate în locație vor avea prioritate comercianții care dovedesc faptul că desfășoară activitatea în mod frecvent, respectiv că au participat la diverse târguri / festivaluri în alte orașe din țară.

De asemenea, se dorește să se ofere publicului vizitator o gamă cât mai diversificată de produse culinare. Pentru produsul vin fiert, de exemplu, vor avea prioritate producătorii de vin, care atașează la dosar atestat de producător (vie), certificate de calitate și conformitate.

Tipuri de produse comercializate

  • decorațiuni, globuri și ornamente de Crăciun
  • bijuterii din porțelan, căni/farfurii pictate manual, coronițe, ghirlande, globuri, obiecte
  • specifice Crăciunului, sculptate manual
  • jucării specifice sărbătorilor de iarnă și Crăciunului
  • tricotaje de iarnă, lucrate hand made, cu motive specifice Crăciunului (mănuși, flanele, căciuli, fulare, veste etc.)
  • produse tradiționale artizanat (ii, costume tradiționale pentru copii și adulți etc.)
  • produse hand-made cu motive specifice Crăciunului (icoane, globuri, linguri lemn pictate, gentuțe, tablouri, bijuterii hand-made etc.)
  • obiecte decorative din ceramică unicat, pictate și lucrate manual
  • bijuterii și alte accesorii
  • ceramică, artizanat (linguri, vase de ceramică, farfuriuțe, ulcioare, cănuțe etc.)
  • tablouri realizate de artiști plastici
  • produse naturale de îngrijire personală
  • specialități tradiționale din carne și produse afumate (de genul cârnați, caltaboși,  șuncă, jumări, costițe afumate, șorici, zacuscă, murături etc.)
  • produse tradiționale din lapte gen brânză, brânză de burduf, cașcaval
  • produse și preparate ambalate, realizate după rețete tradiționale românești și internaționale de genul dulciuri de casă gen cozonac, fursecuri, prăjituri, turtă dulce, kurtos, dulcețuri, poale-n brâu, plăcinte, baclavale, zacuscă etc.
  • băuturi calde de sezon gen vin fiert, ceaiuri, stroh, ciocolată caldă, cafea, siropuri și sucuri naturale etc.
  • băuturi tradiționale ambalate: vinuri, țuică, palincă etc.
  • deserturi calde: gogoși, clătite, pop-corn, porumb fiert etc.
  • produse apicole, produse din lavandă etc.

Categorii de produse și servicii

A. Produse alimentare:

A1.
Produse alimentare preparate în locaţie de tip terasă (grătare)

Se va preciza suprafața de vânzare (grătare, vitrine de prezentare și vânzare) și suprafața de servire (mese, butoaie)

A2 Produse alimentare preparate în locaţie (truckuri/căsuțe), de tip fast-food sau desert

(burgeri, cartofi prăjiţi, hot-dog, clătite, waffles, gogoşi ş.a.)

Este interzisă comercializarea de hamsii/ fructe de mare în târg!

Produsele vor fi pregătite exclusiv la grătar electric și doar în interiorul căsuței!

A3. Produse alimentare ambalate sau preparate în afara evenimentului

(miere, dulceaţă, zacuscă, prăjituri, plăcinte, ciocolată, turtă dulce, cozonac, produse tradiționale din carne sau lapte ş.a.)

A4. Stand de băuturi răcoritoare ambalate, vin fiert, cafea şi băuturi auxiliare

B. Produse nealimentare

(bijuterii, produse handmade, decorațiuni, costume populare etc.)

La această categorie, facem precizarea că solicitanţii pot opta pentru toată perioada târgului sau pentru fracţiuni de perioadă

(15.11-30.11.2024, 01.12-15.12.2024, 16.12.2024-05.01.2025).

După selecția comercianților înscriși, se vor transmite comercianților selectați de către Comisia de Selecție, locaţia din zona târgului şi perioada pentru care au fost acceptaţi.

OBLIGAȚII comercianți / expozanți

  1. Căsuța / spațiul alocat este pus la dispoziția expozantului în baza unui Acord pentru

Ocuparea Temporară a Domeniului Public, eliberat de Serviciul Urmărire Contracte Agenți Economici din cadrul Primăriei Craiova.

Expozanții selectați vor avea obligația contractuală de a achita taxa de participare stabilită și aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Craiova nr. 562 /2023, privind taxele și impozitele locale pentru anul 2024 pentru comerț stradal, anticipat până pe data de 11 noiembrie 2024, într-o singură tranşă - condiție obligatorie.

Taxa se poate achita la Registratura din cadrul Primăriei Craiova sau prin transfer bancar în contul RO76TREZ29121070250XXXXX – deschis la Trezoreria Craiova, CUI RO4417214 - PRIMĂRIA MUNICIPIULUI CRAIOVA, str. Târgului nr. 26.

În taxa de participare sunt incluse următoarele servicii:

- închiriere căsuță (costuri de montare/demontare/întreținere/curățare)

- închiriere domeniu public.

Separat, se va achita consumul de curent electric și consumul de apă potabilă (opțional).

De asemenea, costurile legate de serviciile de salubritate, de colectarea, transportul și eliminarea apei reziduale și a uleiurilor alimentare uzate, după caz, sunt în sarcina comercianților.

Tariful de participare:

- pentru zona de food (producţie):

  • căsuță închiriată dimensiune 3 x 2 m: 55 lei x 6 mp  x 52 zile = 17.160 lei
  • căsuță închiriată dimensiune 4 x 2,5 m: 55 lei x 10 mp x 52 zile = 28.600 lei
  • truck-uri: 40 lei x nr. mp x 52 zile =
  • terase : 40 lei x nr. mp x 52 zile (spațiu preparare) =

la care se adaugă taxa pentru spațiul de servire:

            0,72 lei  x nr. mp x 52 zile (spațiu servire) =

- pentru zona de food (alimentare preambalate):

  • căsuță închiriată dimensiune 4 x 2,5 m - 17 lei x 10 mp x 52 zile = 8.840 lei
  • căsuță închiriată dimensiune 3 x 2 m - 17 lei x 6 mp x 52 zile = 5.304 lei

- pentru zona hand-made/produse nealimentare :

  • căsuță închiriată dimensiune 2,5 x 2 m: 17 lei x 5 mp x 52 zile = 4.420 lei
  • căsuță închiriată dimensiune 3 x 2 m: 17 lei x 6 mp x 52 zile = 5.304 lei
  • căsuță închiriată dimensiune 4 x 2,5 m: 17 lei x 10 mp x 52 zile = 8.840 lei
  • construcție proprie: 13 lei x nr. mp x 52 zile =

Căsuțele vor fi puse la dispoziția comercianților de către autoritatea locală.

În perimetrul târgului nu se acceptă amplasarea corturilor pentru desfășurarea activităților comerciale.

  1. Expozantul are obligația să termine amenajarea/construcția standului până vineri, 15.11.2024, ora 10.00. De asemenea, standul trebuie eliberat până pe 06.01.2025.
  2. Expozantul va pune în vânzare numai produse sau servicii menționate în Acordul pentru Domeniul Public și aprobate de Autoritatea Locală. Sunt acceptate doar mărfurile, produsele și serviciile care se încadrează în profilul manifestării, conform tematicii sărbătorilor de iarnă. Produsele care nu sunt menționate în acord nu pot fi puse în vânzare, nu este posibilă schimbarea ulterioară a produselor, după trimiterea formularului-tip. Nerespectarea acestei obligații dă dreptul Primăriei Municipiului Craiova să rezilieze unilateral Acordul și să solicite expozantului eliberarea standului în termen de 24 de ore de când i se comunică rezilierea unilaterală a Acordului.
  3. Este permisă vânzarea en-detail cu respectarea legislației în vigoare în România. Respectarea legislației cade în sarcina expozantului.
  4. Prezentarea produselor trebuie să confere un aspect plăcut standului. Expozanții pot utiliza numai spațiile de expunere alocate. Este interzisă amenajarea de dispozitive de expunere sau alte construcții în afara standului, montarea de umbrele, stendere și alte elemente similare (ex. pavilioane). Nerespectarea acestei obligații dă dreptul Autorității Locale să rezilieze unilateral Acordul.
  5. Standul trebuie decorat festiv în interiorul căsuței, cu produsele expozantului, în specificul sărbătorilor.
  6. Expozanții nu pot monta geamuri sau elemente asemănătoare pe zona deschisă a căsuței. Expozanții vor înlătura în mod corespunzător toate elementele montate pe stand la părăsirea acestuia. Eventuale deteriorări vor fi constatate de către reprezentanții Autorității Locale și suportate de expozant.
  7. Expozanții sunt obligați să păstreze curățenia în jurul propriului stand și să pună la dispoziția clienților un coș de gunoi în care aceștia să poată arunca deșeurile rezultate ca urmare a consumării/utilizării produselor cumpărate de la aceștia. Expozanții au obligația de a încheia cu SC Iridex Craiova un contract de prestări servicii pentru deșeuri pentru punctul de lucru ambulant din perioada desfășurării târgului. Expozanții sunt obligați să arunce sacii de gunoi plini în tomberoanele special amenajate puse la dispoziție de Autoritatea Locală.

Deșeurile rezultate în urma preparării alimentelor vor fi colectate în recipiente speciale, conform legislației de mediu în vigoare. În spațiile dintre standuri, în spatele sau în fața acestora nu pot fi puse/depozitate elemente, cutii, marfă etc. de niciun fel. Nerespectarea acestei obligații are ca și consecință sancționarea expozanților de către instituțiile abilitate (Poliția Locală) și dă dreptul Autorității Locale să rezilieze unilateral Acordul.

  1. Expozanții fără activitate alimentară pot consuma curent electric în limita unei puteri instalate de 2 kW. Din motive de siguranță, această limită nu poate fi crescută. Este permisă utilizarea exclusivă a aparatelor de încălzire cu cuarț sau infraroșu. Pe perioada zilei și a nopții este interzisă funcționarea nesupravegheată a aparatelor de încălzire. Aparatele de încălzire cu rezistență (reșouri, aeroterme, calorifere cu ulei) sunt interzise!
  2. Expozanții care desfășoară activități comerciale alimentare cu consum energetic ridicat vor comunica o listă cu tipul și numărul de receptori care vor fi montați, puterea instalată a fiecăruia (în kW), precum și numărul de ore de funcționare.

Agenții economici vor achita taxa corespunzătoare consumului de energie electrică, pentru punctul de lucru ambulant, pentru perioada desfășurării târgului, anticipat până pe data de 14 noiembrie 2024, la Registratura din cadrul Primăriei Craiova. Aparatele destinate încălzirii standului nu reprezintă un motiv pentru solicitarea suplimentării de putere de curent electric. Utilizarea de alte aparate de încălzire față de cele permise dă dreptul Autorității Locale să rezilieze unilateral Acordul. Aparatul trebuie scos din funcțiune în momentul constatării.

  1. Este interzisă utilizarea surselor de sunet și/sau lumină care deranjează alți expozanți sau atmosfera generală a evenimentului.
  2. Deszăpezirea a 1,5 m în jurul propriului stand este obligația expozanților. Expozanții nu vor împinge zăpada în locații care să deranjeze alți expozanți sau traficul pietonilor.
  3. Programul obligatoriu de desfășurare, valabil pe toată durata evenimentului, este următorul (standurile se deschid și închid deodată):

LUNI – JOI:  13:00 - 21:00;

VINERI – DUMINICĂ: 10:00 - 22:00.

Agenții comerciali sunt obligați să respecte programul de desfășurare pentru comerțul stradal din perioada sărbătorilor de iarnă, în cadrul căruia agentul trebuie să fie prezent și să desfășoare activitatea de vânzare în stand/spațiu și să-și asigure paza și securitatea bunurilor. Nerespectarea acestor obligații dă dreptul Autorității Locale să rezilieze Acordul. 

  1. În perioada de desfășurare a evenimentului, autovehiculele expozanților sau de aprovizionare au acces în perimetrul evenimentului zilnic, după următorul orar 7:00-08:00 /22:00-23:00. Orice nerespectare a acestei obligații are ca și consecință sancționarea expozanților de către instituțiile abilitate.
  2. Comercianții nu au voie să lipească pe exteriorul căsuțelor afișe, meniuri, programe etc. decât cu acordul expres al Autorității Locale și doar pe fundalul de imagine al evenimentului.

De asemenea, Autoritatea Locală va transmite comercianților imaginea evenimentului în format vectorial pentru a o printa și amplasa, în interiorul căsuțelor.

  1. Expozantul este răspunzător de:

- utilizarea receptorilor electrici neomologați și de modificarea instalaţiei electrice de personal neautorizat;

- amplasarea şi utilizarea aparatelor electrice în apropierea apei;

- respectarea normelor legale de prevenire și stingere a incendiilor, a normelor de prevenire a accidentelor și a normelor de protecție a muncii;

- respectarea și implementarea măsurilor de siguranță privind situațiile de urgență pe perioada participării la eveniment. Fiecare expozant este obligat să dețină cel puțin un stingător de mână, tip P6 cu pulbere tip ABC, în termen de valabilitate;

- instalarea şi utilizarea aparaturii electrocasnice, respectând indicaţiile producătorului din prospectul produsului;

- verificarea periodică a cordoanelor de legătură ale aparatelor electrice şi înlocuirea lor, atunci când sunt uzate;

- folosirea instalațiilor electrice, racordarea standurilor la rețeaua electrică se va realiza exclusiv de personalul abilitat din partea organizatorului, care va întocmi un proces verbal de verificare a instalației. Toate elementele instalației trebuie să fie în stare bună, izolate și dimensionate corespunzător. Orice nerespectare a acestei obligații are ca și consecință sancționarea agentului de către instituțiile abilitate. 

  1. Supravegherea agentului economic și constatarea abaterilor se face de către personalul desemnat de Autoritatea Locală.
  2. Fiecare căsuță trebuie să aibă un specific clar și bine definit, un produs principal sau o singură categorie de produse. Este interzis ca produsele de categorii diferite să fie vândute în aceeași căsuță, de exemplu: produse alimentare și produse nealimentare etc.

Nu sunt admise comercializarea produselor care apar ca fiind dăunătoare și periculoase (produse toxice, fumigene, radioactive, explozive, arme, muniții, instalații cu foc deschis, etc.). Agenții comerciali sunt exclusiv răspunzători de respectarea întocmai a legislației și a reglementărilor în vigoare în România și în plan internațional.

  1. Agentul economic nu poate subcontracta sau cesiona dreptul de participare nici unei alte persoane fizice sau juridice. În stand/căsuță/truck este obligatoriu să existe doar case de marcat fiscalizate pe numele expozantului menționat în formularul de înscriere și în acord. Nerespectarea acestei obligații are ca și consecință sancționarea agentului de către instituțiile abilitate.
  2. Agentul economic este răspunzător pentru prejudiciile cauzate Autorității Locale, domeniului public, vizitatorilor și/sau celorlalți comercianți prin fapta proprie ori a bunurilor pe care le are în pază juridică, conform Codului Civil. Nerespectarea acestei obligații are ca și consecință sancționarea expozantului de către instituțiile abilitate. Autoritatea Locală nu este răspunzătoare de paza și integritatea bunurilor și materialelor participanților. Agenții economici sunt răspunzători de paza, securitatea și integritatea bunurilor personale.
  3. Agenții economici au obligația să obțină de la toate instituţiile specializate şi de profil, autorizaţiile, avizele şi licenţele necesare bunei desfăşurări a serviciilor pe care le oferă şi să achite contravaloarea acestora, conform legislaţiei în vigoare.  

IMPORTANT:

          Autoritatea locală, prin reprezentanții desemnați își rezervă dreptul de a face selecția comercianților înscriși, conform criteriilor mai sus menționate şi în funcţie de solicitările depuse, de a stabili locația (zona) și numărul agenților economici, în funcție de specificul fiecăruia.

          De asemenea, autoritatea locală își rezervă dreptul de a completa tipurile de produse /activități /servicii care se pot desfășura în cadrul târgului, altele decât cele stabilite de regulament.

                   


06/08/2024

Servicii On-line

Servicii On-line

Consultare publica

Consultare publica

Achiziții publice

Achiziții publice

Alegeri 2024

Alegeri 2024

Telefonul Cetateanului

Telefonul Cetateanului

Acte utile

Acte utile

Utilizăm module cookie

În acest mod putem face ca paginile noastre web să fie mai ușor de utilizat, le putem îmbunătăți continuu și putem afișa oferte și anunțuri care vă sunt potrivite. Continuarea utilizării paginii web reprezintă acordul dvs. pentru folosirea modulelor cookie, cu excepția cookie-urilor pentru produsele de marketing Google.