Conform noilor dispoziții ale Direcției Generale de Evidență a Persoanelor, Primăria Municipiului Craiova, prin Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, anunță că, începând cu data de 23.05.2023, termenul de soluționare a cererii pentru eliberarea actului de identitate devine de minim 20 zile calendaristice.
Persoanele care se află în situații deosebite de urgență, până la eliberarea Cărții de Identitate, pot solicita eliberarea unui document provizoriu, Carte de identitate provizorie, cu o valabilitate de 45 zile.
Reamintim faptul că preluarea cererilor de eliberare a actelor de identitate prin Ghișeul Unic de Evidență a Persoanelor, precum și a cererilor depuse în cadrul compartimentului ,,Eliberări acte stare civilă” se va realiza numai în baza programărilor telefonice și online la unul din cele două numere de telefon dedicate pentru programările telefonice pe linie de evidență a persoanelor și stare civilă (eliberare a certificatelor (duplicate)/extraselor multilingve de naștere, căsătorie și deces, precum și a Anexei 9), după cum urmează:
Programările pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor enumerate mai sus, se vor putea face și online pe site-ul Direcției de Evidență a Persoanelor - www.spcepcv.ro.
În acest mod putem face ca paginile noastre web să fie mai ușor de utilizat, le putem îmbunătăți continuu și putem afișa oferte și anunțuri care vă sunt potrivite. Continuarea utilizării paginii web reprezintă acordul dvs. pentru folosirea modulelor cookie, cu excepția cookie-urilor pentru produsele de marketing Google.